BEGEL

2017/04/04

apirilak 2: HAUR LIBURUAREN NAZIOARTEKO EGUNA

1967. urtetik, apirilaren 2an, Hans Christian Andersen danimarkar idazlearen jaiotegunean hain zuzen, IBBYk Haur Liburuaren Nazioarteko Eguna ospatzen du, haur eta gazteentzako kalitatezko liburuak sustatu, eta gazteenen artean irakurtzeko zaletasuna eragiteko. 
Aurten IBBYren Errusiako atalari dagokio mezua 
eta kartela egitea eta zabaltzea:
Idazlea Sergey Makhotin
EuskaratzaileaYanaShvedova / IƱaki Mendiguren
Ilustrazioa Mikhail Fedorov


Mezua: HAZI GAITEZEN  LIBURUAREKIN
Mensaje: ¡CREZCAMOS CON LOS LIBROS!

" Haurtzaroaren hasieran maite nuen etxeak eraikitzea bloke eta mota guztietako jostailuak erabiliz.Teilatuaren ordez, sarri erabiltzen nuen haurrentzako liburu irudiztatu bat. Ametsetan etxeraino igotzen nintzen, pospolo kaxaz egindako ohean etzan eta hodeietara edo zeru izartsura begira egoten nintzen, betiere gogokoen nuen ilustrazioaren arabera egoten zen."
                                        Mezu osoa   
 Iturria: BEGEL 

iruzkinik ez :

Argitaratu iruzkina